torstai 26. syyskuuta 2013

Hölläily

Hieno päivä takana. Kaikki kiireellinen hoidettu pois alta. Maanantaina paluu arkeen tän monen viikon hölläilyn jälkee. Vaikka tää on ollu välillä kaukanaki hölläilystä.

Ilta menee taas nätisti Väiskissä. 

Sitte pikkusen kuvaa mun härmäläisestä Pulla-kissasta. Raukka pieni oli asustellu härmässä baarin terassin alla, ja me käytiin hakemassa pikkunen sieltä. Eli joo villikissan pentu. Oikein mukavasti kasvanut ja kesyyntynyt karvapallo :) saatiin eläinlääkäriltäkin hienosti terveen kisun paperit. Vanha juoppo, vierotus viinasta jatkuu siis edelleen :D 

Maailma on täynnä tekopyhiä ihmisiä. Kuinka joku läskipää hymyilee mullekki tuolla kylillä, ja tulee silittelee olkapäälle. Oikee voi haise ny vitulle. Mä en tarvitte ketään tollasta tekopyhää paskaa taputtelemaan ja sanomaan miten kaikki olis pitäny tehä ja surkuttelemaan. Mulle riittää se että tiiän ite että kaikkee ei voi saada. Ja kuinka oon ollu jakenelle ollu hyvä ystävä/ihminen. On iha sama kuinka joku yrittää olla joku vitun kaksnaamanen paska ja kertoa mun asioita tuolla. Mun asiat on kyllä iha vissiinki varmasti kaikkien tiedossa, että mua on turha lähteä ees uhkailemaan niillä. Mäki osaan antaa takasin, mutta en aina jaksa koska mun on hyvä näin ja mä en tosiaan ole tilivelvollinen kenellekkään :)

hyvää yötä ystävät,
- JENNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti