torstai 6. kesäkuuta 2013

Haikein terveisin.

SEURAA BLOGLOVINISSA

Kesäloma alkoi. Oli ihana palata Lapualle, kotiin. Ihanaa istua myöhään ystävien kanssa, puhuen vaan kaikesta ja aika rullaa ja rullaa. Rakastan kesää ja rakastan mun ystäviä, sekä perhettä. Mun elämässä on muutama niin tärkeä ja läheinen ystävä, joihin luotan aivan täysin. Joille voin kertoa kaiken, ja jotka kuuntelee mua justiin sillon ko tarvitsen kuuntelijaa. Nämä ihmiset kyllä tietävät, ketä tarkoitan. Olette niin tärkeitä ♥

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka kantaa vihaa sisällään. Vuodesta toiseen. Kuinka joku haluaa pilata omankin elämänsä miettimällä asioita, pohtimalla niitä kaikessa hiljaisuudessa. Omassa päässä pyöritellen. Itse en ole lainkaan pitkävihainen ja annan helposti anteeksi. Osaan suuttua kyllä asioista. Kiihdyn nollasta sataan sekunnissa, ja palaudun melkein yhtä nopeasti.

Mulla on tää krooninen sairaus. Ja oon nyt viimeset 5 pv ollu niin kipeä, että en tiedä tuleeko tässä pian hulluksi. Ensviikolla olis taas lääkäriaika. Tätä sairautta en toivo kenellekkään. On tän kanssa eläminen niin vaikeaa välillä.
Ei sitä osaa arvostaa, kun on terve. En mä ainakaan osannut. Nyt voin sanoa, että ne paremmat jaksot on aina täyttä juhlaa ! Se kun pystyy hengittämään kunnolla, kävelemään ja olemaan niinku normaalisti. Tätäkään ei voi rahalla ostaa, siis terveyttä. Pitäkää ny helvetti huoli omasta terveydestä, kun se vielä on kunnossa. Itsehän en valinnut tätä sairautta, en pystynyt millään lailla vaikuttamaan siihen. En pysty juuri millään lailla vaikuttamaan siihen, olenko kipeä vai en. Ei se kysele.

Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, mun erittäin hyvä ystävä oli onnettomuudessa. Nyt toivon vain hänelle kaikkea parasta. Kuinka kaikki voikaan tapahtua silmänräpäyksessä. Omassa kaveriporukassa. Oot rakas monen ajatuksissa joka päivä, sä oot taistelija, ja voitat tämänkin erän ! ♥




Kaikki kasaan ja kotio ! Että oli kyl siivoamista ja pakkaamista. 


Nyt sitä biitsiä pojat !


Se tunne ko tajuat että oot ollu viimenen ehtoollinen... HYTTYSILLE ! Yliherkkyys on kivaa.

Kesäisiä ilmoja ja kaikkee ihanaa jokaiselle ! ♥
JENNA



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti